Jumaat, 15 Mac 2013

Kapten Aston Villa, Ron Vlaar.

Ron Vlaar menggesa kelantangan dipertingkatkan sehingga maksimum apabila Aston Villa cuba memastikan tiga lagi mata penting di tempat sendiri menentang Queens Park Rangers pada hari Sabtu.
 
Vlaar kagum dengan sokongan peminat yang berkunjung apabila dia kembali daripada kecederaan untuk menang 2-1 Sabtu lalu di Reading. Dan menjangka suasana lebih hebat semasa bertemu QPR, yang mana menjadikan kerja menghalang kebangkitan Rangers baru-baru ini sedikit lebih mudah.
 
"Para peminat hebat di Reading, malah selepas gol kami bolos," kata Vlaar. "Mereka terus menjerit, menjerit dan menjerit dalam cara yang positif. Itu sangat baik. Kami tahu kedua-dua permainan agak besar untuk kami. Itu satu permulaan yang baik dan kami tak sabar untuk bertemu QPR sekarang."
 
Pengurus, Paul Lambert telah berulang-kali memuji penyokong Villa dalam kempen semasa, menonjolkan khususnya apa yang dipanggilnya tepukan gemuruh yang unik pada akhir kekalahan sebagai tuan rumah menentang Newcastle pada lewat Januari.
 
Dia mengiktiraf tahap keyakinan tinggi yang berterusan di kalangan pemain muda dan Vlaar percaya nasib dan prestasi kelab itu sejak beberapa minggu adalah disebabkan mereka optimis.
 
"Selain dua perlawanan sebelumnya, menentang dua pasukan yang sangat baik di Manchester City dan Arsenal, kami ada keputusan yang baik," tambah Vlaar. "Ini apa yang perlu kami lakukan. Kami mahu semua orang gembira, dengan 34,000-35,000 peminat di sini di tempat sendiri. Ia akan menjadi hebat untuk meraih kemenangan pada hari Sabtu. Anda mahu membuat semua orang gembira."
 sumber : http://www.wiselonline.com
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!