Sabtu, 27 April 2013

Pemain berusia 24 tahun menegaskan "tiada apa-apa yang benar" mengenai kenyataan The Reds akan menjadi kelab seterusnya.

Bek Ajax, Toby Alderweireld menafikan spekulasi mengaitkannya dengan kelab Liga Perdana, Liverpool, menegaskan khabar angin itu adalah tidak benar.
 
Pemain berusia 24 tahun itu sebelum ini menyatakan bahawa Reds akan "memenuhi kriterianya" jika dia meninggalkan kelab pada musim panas, namun Alderweireld berkata dia mungkin kekal di Amsterdam.
 
"Saya juga telah membaca bahawa Liverpool berminat," kata Alderweireld.
 
"Saya tak pernah berkata, Liverpool akan menjadi kelab saya akan datang. Tiada yang benar tentang itu."
 
Alderweireld menikmati aksi untuk kelab, yang mengejutkan bekas juara Liga Perdana, Manchester City dalam Liga Juara-juara pada awal tahun ini, dan akan gembira untuk kekal bersama kelabnya.
 
Dia menambah, "Ajax sama seperti setiap kelab yang hebat. Kami bermain untuk hadiah setiap tahun dan kami juga menunjukkan perkara-perkara yang baik secara tetap di Eropah."
 
"Selepas musim ini, saya akan lihat pilihan saya. Mungkin, saya juga kekal di Ajax."
 sumber : http://www.wiselonline.com/News.asp?newsid=14502
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!