Ahad, 7 April 2013

Midfielder warga Wales teruja mahu membuktikan nilainya dalam kempen baru.

Midfielder Liverpool, Joe Allen telah berjanji kepada peminat kelab itu bahawa mereka masih belum melihat yang terbaik daripadanya, dan berikrar membuat impak yang besar di Anfield musim depan.
 
Warga Wales itu menyertai kelab dari Swansea musim panas lepas tetapi mengalami musim pertama yang dilanda kecederaan dan setelah masalah berterusan dengan bahunya, dia menjalani pembedahan baru-baru ini, yang mengetepikannya untuk baki kempen.
 
Walau bagaimanapun, pemain berusia 23 tahun yakin dia boleh memperbaiki persembahan musim depan dan meyakinkan para penyokong setia Kop untuk menarik perhatian mereka.
 
"Para peminat tentunya belum melihat yang terbaik daripada saya lagi," kata Allen di laman web rasmi kelab.
 
"Bukan rahsia lagi bahawa beberapa bulan kebelakangan ini tidak pergi begitu baik dengan saya. Saya yakin dan percaya pada musim akan datang, saya boleh melakukan lebih baik."
 
"Malangnya musim ini saya terpaksa diketepikan akibat kecederaan tetapi rancangannya, dan saya telah mendapat sedikit masa, untuk memastikan semuanya selesai selepas cuti musim panas dan tepat pada masa untuk pra-musim."
 sumber : http://wiselonline.com/News.asp?newsid=14205
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!