Sabtu, 6 April 2013


Dzeko kata dia enggan pindah keluar dari City jika Pjanic tiba ke kelab.

Edin Dzeko berharap Manchester City mampu mencapai satu persetujuan untuk menandatangani rakan sepasukan kebangsaannya dari Bosnia and Herzegovina, Miralem Pjanic.
 
Awal bulan ini dilaporkan yang City berminat untuk mendapatkan midfielder Roma, Pjanic sebagai pengganti buat Samir Nasri, dan mencadangkan dia boleh diperolehi pada harga sekitar €25 juta.
 
Pjanic baru-baru ini berkata yang 'rasa bagus nama anda dikaitkan dengan kelab besar di Eropah', dan Dzeko kini mengesahkan yang City sedang menimbang satu perpindahan buat pemain berusia 23 tahun tersebut.
 
Ditanya samada City mampu menandatangani Pjanic, Dzeko berkata: "Saya jujurnya harap ia bakal berlaku.
 
"Saya telah syorkan Pjanic kepada Manchester City sebelum ini – mereka semua tahu tentangnya. Ada satu ketika, pengurus, Roberto Mancini tanya saya samada Pjanic adalah orang Bosnia. Saya berkata: "Semestinya dia seorang Bosnia! Saya takkan terkejut jika Pjanic datang ke City, dan saya jujurnya harap dia datang."
 
Masa depan Dzeko sendiri menjadi satu subjek signifikan, dan dia pernah bercakap tentang kemungkinan perpindahan semula ke Bundesliga pada awal tahun lalu, namun dilihat keputusannya mungkin berubah jika Pjanic tiba ke kelab.
 
Dia menambah: "Jika Mire datang ke City maka saya semestinya enggan tinggalkan Etihad."

Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!