Jumaat, 29 Mac 2013


Stevan Jovetic dalam prestasi yang menarik musim ini.

Luca Toni telah memberitahu rakan sepasukan Fiorentina, Stevan Jovetic supaya menyertai kelab yang lebih besar daripada Arsenal ketika dia yakin The Viola adalah lebih baik daripada mereka.
 
Jovetic telah meraih perhatian di Serie A musim ini dengan prestasinya yang memikat minat pasukan seperti Arsenal dan Manchester City, ketika dia disebut-sebut akan membuat langkah wang besar pada musim panas.
 
Pemain antarabangsa Montenegro itu bercakap tentang keinginannya menyertai Gunners satu hari nanti, walau bagaimanapun, Toni merasakan dia mampu bermain di tahap yang lebih tinggi.
 
"Saya beritahu dia untuk berfikir dengan teliti sebelum meninggalkan Florence, kerana terdapat satu projek penting di sini," kata Toni.
 
"Jika dia perlu pergi, dia sepatutnya ke kelab atasan. Chelsea, Manchester City dan Manchester United sesuai dengannya, tapi Fiorentina adalah lebih baik daripada Arsenal."
 
Jovetic, yang menyertai sisi Itali pada tahun 2008 dari Partizan dengan bayaran £8 juta, telah meledakkan 12 gol dalam semua kejohanan musim ini.
 sumber : http://www.wiselonline.com/News.asp?newsid=14076
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!