Jumaat, 29 Mac 2013

Adam Johnson mempunyai musim yang turun naik selepas membuat langkah Sunderland.

Pemain sayap Sunderland, Adam Johnson berharap mahu kembali ke puncak prestasi dan memenangi tempat dalam skuad England ketika perlumbaan untuk tempat di pusingan akhir Piala Dunia 2014 memasuki ke proses terakhir.
 
Johnson, 25, tidak bermain untuk England sejak aksi persahabatan antarabangsa menentang Itali pada Ogos tahun lalu. Sejak berpindah ke Sunderland dari Manchester City pada bulan yang sama, prestasi pemain turun naik dan dia telah terpinggir di bawah bimbingan jurulatih, Roy Hodgson.
 
Johnson berkata, "Bermain untuk pasukan pemenang adalah sesuatu yang hebat, dan ianya sukar apabila anda sedikit bergelut. Prestasi peribadi saya boleh menjadi lebih baik dan kami akan pergi melalui masa yang sukar sebagai kelab. Semua faktor itu mempunyai kaitan dengan skuad."
 
"Sukar untuk menonton dari luar. Saya perlu bekerja keras dan melakukan yang terbaik untuk kembali dalam skuad. Saya pernah beberapa kali bersama skuad England dengan Roy Hodgson sebagai pengurus. Semoga saya tak dilupakan. Saya perlu terus bekerja pada permainan saya dan diharapkan saya dapat kembali."
 sumber : http://www.wiselonline.com/News.asp?newsid=14078
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!