Rabu, 20 Mac 2013


Neymar impikan langkah ke Eropah.

Bintang Santos, Neymar berkata dia akan suka untuk bermain dengan Barcelona, ​​Real Madrid atau Chelsea.
Neymar, 21, sekian lama dikaitkan dengan perpindahan ke Eropah dan berkata akan menjadi cita-cita untuk bermain di sana.
Walaupun Santos berharap dapat memujuk pemain antarabangsa Brazil itu melanjutkan perjanjian dengan mereka, dia berkata, "Saya impikan bermain di Eropah, untuk kelab besar seperti Barcelona, ​​Real Madrid dan Chelsea."

"Siapa yang tak akan impikan tentang bermain bersama-sama (Lionel) Messi, Xavi (Hernandez) dan (Andres) Iniesta? Mereka semua pemain yang hebat."
Namun dia menambah, "Saya tak tahu di mana saya akan sesuai jika saya menyertai Barca, tetapi saya tahu tempat saya di Santos sekarang."
"Tiada gunanya membuat spekulasi tentang bila saya akan meninggalkan Santos. Saya akan meninggalkan kelab apabila saya mahu."

sumber : http://www.wiselonline.com/News.asp?newsid=13944
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!