Selasa, 26 Mac 2013


Striker menegaskan dia gembira di kelab semasanya dan tidak berminat dengan langkah Liga Perdana atau keluar dari Rusia.

Striker Brazil, Hulk meluahkan kekecewaannya kerana sentiasa dikaitkan dengan kelab yang sama walaupun hanya menyertai Zenit St Petersburg musim panas lepas.
 
Striker itu menjadi subjek spekulasi perpindahan soalan, namun menolak khabar dia mencari langkah ke Liga Perdana.
 
"Saya tak fikir (saya dalam jendela kedai)" kata Hulk kepada wartawan. "Setiap permainan akan saya hadapi, dan saya fikir sekarang semua orang tahu saya dan bola sepak saya. Saya telah bermain untuk jangka masa yang panjang."
 
"Setiap tahun ada spekulasi yang sama, cerita-cerita yang sama tentang ke mana saya akan pergi."
 
"Apa yang saya tahu, saya gembira dengan Zenit, Saya ada kontrak lima tahun dengan mereka, dan saya baru berusia 26 tahun. Saya percaya spekulasi akan berterusan, tapi sekarang orang tahu apa yang saya boleh lakukan."
 
"Saya ke Zenit untuk melakukan yang terbaik bersama pasukan supaya kami boleh memenangi kejuaraan. Itulah apa yang saya fikir, apa yang saya lakukan kerana saya telah berada di sana. Saya percaya orang suka saya sebagai pemain, dan saya juga menikmati masa di sana."
 sumber : http://www.wiselonline.com/News.asp?newsid=14029
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!