Sabtu, 23 Mac 2013


Pemain antarabangsa Jerman terpikat dengan idea langkah ke tiga kelab terbesar di Eropah.

Bintang Borussia Dortmund, Mario Gotze mengakui bahawa Real Madrid, Barcelona dan Manchester United "menarik" dan membayangkan potensi langkah pada masa hadapan.
 
Midfielder berbakat berusia 20 tahun itu kerap dikaitkan dengan langkah keluar BVB pada akhir musim lalu, dengan beberapa sisi berprofil tinggi Eropah mencari jalan untuk menandatanganinya.
 
Walau bagaimanapun, pemain antarabangsa Jerman itu menafikan spekulasi ketika dia melanjutkan kontrak di kelab itu sehingga 2016, walaupun dia masih terbuka kepada langkah pada masa depan.
 
"Kelab seperti Real Madrid, Barcelona atau Manchester United menarik, sisi teratas liga yang lain akan menguasai anda dan anda boleh berkembang," katanya.
 
Dan walaupun kini 20 mata di belakang Bayern Munich dalam Bundesliga, Gotze yakin bahawa pasukannya berada di landasan yang betul untuk mendapatkan tempat Liga Juara-juara.
 
"Di liga, kami berada tepat pada sasaran melayakkan diri sekali lagi ke Liga Juara-juara," tambahnya.
 
"Fakta bahawa jarak ke tempat teratas kini begitu besar, sudah tentu ia menjengkelkan. Tetapi, saya perlu mengakui Bayern telah menikmati musim yang sangat, sangat baik."

Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!