Isnin, 18 Mac 2013


Jurulatih veteran menegaskan dia masih ada banyak untuk ditawarkan.

Jurulatih Bayern Munich, Jupp Heynckes telah membayangkan dia tidak mungkin bersara pada akhir musim ini walaupun dengan ketibaan Pep Guardiola di Allianz Arena.
 
Dilaporkan secara meluas bahawa bos berusia 68 tahun mungkin menamatkan kerjayanya pada musim panas, namun mengambil inspirasi daripada angka golongan awam yang bekerja walaupun mereka makin berusia, dia mendakwa bahawa dia masih ada banyak untuk ditawarkan.
 
"Bila saya fikirkan (bekas Canselor Jerman) Konrad Adenauer, memegang jawatan pada usia 71, dan kini Pope baru kami berusia 76 tahun, maka saya fikir masih boleh buat sesuatu pada usia 68," katanya.
 
"Saya tak akan menilai bagi peranan pengarah. Saya hanya akan mendedahkan masa depan saya selepas akhir musim ini."

Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!