Isnin, 18 Mac 2013


Samir Nasri ... terpinggir.

Samir Nasri kini semakin hampir menamatkan mimpi ngeri Manchester City - dengan Paris St-Germain meningkatkan cubaan mereka untuk menandatanganinya.
 
Midfielder itu telah dipinggirkan Roberto Mancini dan hanya dimulakan separuh daripada perlawanan Liga Perdana City musim ini.
 
Mancini telah secara terbuka mengkritik prestasi bintang Perancis, yang dibeli pada harga £24 juta dari Arsenal pada tahun 2011 dan membantu City memenangi kejuaraan musim lalu.
 
Namun, City dilihat semakin terlepas gelaran kepada Manchester United tahun ini dan perlu mengharungi separuh akhir Piala FA yang sukar bagi mengelakkan kempen mereka terjejas.
 
Nasri kian bimbang dengan masa depan antarabangsa menjelang Piala Dunia tahun depan. Pendahulu liga Perancis, PSG kini telah membuka rundingan dengan penasihat pemain kelahiran Marseilles itu.
 
Pegawai dari syarikat pemilik, Qatar Sports Investments, difahamkan menghubungi bapa pemain berusia 25 tahun itu, Abdelhamid.
 
Dan sisi mega kaya Paris akan menawarkan City peluang mendapatkan balik perbelanjaan mereka terhadap Nasri, yang terikat dengan kontrak sehingga 2015.
 
Pengarah sukan PSG, Leonardo merupakan peminat Nasri dan cuba menandatanganinya dari Arsenal dua tahun lalu.

Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!