Ahad, 10 Mac 2013


Clarke sediakan sasaran perpindahan musim panas West Brom



Bos berusia 49 tahun mengakui walaupun musim yang berjaya, skuad mungkin tertakluk kepada beberapa perubahan tahun depan.

Bos West Brom, Steve Clarke menyaksikan bek Leeds, Sam Byram dan Ben Marshall, pemain Leicester ketika pengurus itu memandang ke musim hadapan.
 
The Baggies mempamerkan prestasi cemerlang setakat musim ini, menduduki tangga kesembilan carta Liga Perdana, namun warga Scotland itu teruja untuk memberi tekanan dan meningkat di musim depan dan sudahpun menyusun senarai pemain yang berpotensi, dengan ramai pemain utamanya sedang dipantau oleh pasukan yang lebih besar.
 
Bos berusia 49 tahun itu memberitahu wartawan, "Kami akan melihat lebih dekat musim panas tetapi ada kemungkinan akan ada tiga atau empat perubahan, empat atau lima perubahan atau mungkin juga lima atau enam perubahan."
 
"Anda tak akan tahu apa yang datang dalam sistem perpindahan."
 
"Jelas sekali kami ada musim yang sangat baik dan mungkin beberapa yang lain, kelab-kelab yang lebih besar akan menunjukkan minat terhadap pemain kami."
 
"Tetapi tugas kami adalah memastikan kami ada sejumlah sasaran untuk datang dan apabila kami perlu mengejar pemain-pemain itu."
 sumber :http://www.wiselonline.com

0 comments:

Catat Ulasan

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!