Khamis, 14 Mac 2013


Jose Mourinho tidak menilai kemenangan ke atas Manchester United sebagai antara kemuncak kerjayanya.

Bos Real Madrid, Jose Mourinho mendakwa kemenangan Liga Juara-juara ke atas Manchester United di Old Trafford baru-baru ini tidak boleh dinilai sebagai antara kemenangan terhebat bagi kelabnya.
 
Mourinho mendorong aksi itu diingati, jika tidak secara kontroversi, kekalahan 2-1 Red Devils untuk melihat pasukannya mara ke separuh akhir kejohanan.
 
Namun walaupun suasana perlawanan itu dan pelbagai peristiwa di dalam permainan - Ronaldo kembali ke Amerika, kad merah Nani - Mourinho enggan terbawa-bawa dengan keputusan tersebut.
 
"Ya, ini minggu yang baik dengan tiga kemenangan yang baik, tapi saya ada yang lebih besar, menang yang lebih baik," kata Mourinho. "(Dan) mungkin anda boleh memahami kenapa saya tak begitu teruja semasa kami menang di Old Trafford."
 
"Jelas, sudah tentu, kemenangan penting dan saya tahu kami boleh pergi dari sini untuk menang Liga Juara-juara."
 
"Tapi saya juga tahu kami boleh tersingkir dalam pusingan seterusnya kerana Liga Juara-juara penuh dengan pasukan yang baik."
 
"Jadi saya tenang dan saya okay."

Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!