Sabtu, 16 Mac 2013

Mensasarkan ganjaran: Namun Jonny Evans memberi amaran kepada rakan sepasukannya agar tidak ambil risiko dengan berpuas hati.

Jonny Evans telah memberi amaran kepada Manchester United agar tidak terbawa-bawa dengan kedudukan selamat mendahului 12 mata dalam perlumbaan gelaran.
 
Selepas melihat United tersingkir Liga Juara-juara kepada Real Madrid dan kemudian membenarkan sisi Chelsea bangkit daripada ketinggalan dua gol untuk mendapat ulangan dalam suku akhir Piala FA, Evans bertekad tidak mahu memberi City 'sebarang ruang' bagi mengekalkan mahkota Liga Perdana mereka.
 
Skuad Sir Alex Ferguson terlepas gelaran melalui perbezaan gol dalam perlawanan terakhir musim lalu selepas mendahului lapan mata dengan enam baki perlawanan, dan bek Ireland Utara berharap memori kegagalan akan memastikan tiada rasa puas hati di Old Trafford.
 
"Kami semua lihat apa yang berlaku tahun lepas," kata Evans. "Terpulang kepada kami untuk memastikan ia tak berlaku lagi. Kami terus katakannya tetapi diharap kami telah belajar daripada pengalaman."
 
"Kami berada dalam kedudukan yang hebat dalam liga tetapi kami tak mahu beri City sebarang peluang untuk dihidu."
 
'Kami tak bayangkan 12 mata pada peringkat ini. Itu berbunyi seperti banyak, tapi ia hanya perbezaan empat perlawanan."
 
"Kedudukan kami, kami tak boleh tunggu untuk tamatkan setiap permainan. Penting untuk meraih semua tiga mata dengan rehat antarabangsa yang akan datang, ia akan menjadi rangsangan besar-besaran untuk kami."

 
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!