Sabtu, 9 Mac 2013


Saya akan kembali ke newell suatu hari nanti - Messi





Bintang Argentina telah mengulangi hasrat untuk kembali ke tanah airnya.

Striker Barcelona, ​​Lionel Messi mendedahkan dia akan menikmati peluang bermain untuk kelab Argentina, Newell Old Boys pada satu ketika sepanjang kerjayanya.
 
Pemain berusia 25 tahun itu meninggalkan skuad remaja kelab tempat asalnya untuk beralih ke Catalunya pada tahun 2000, dan di sebalik kejayaan luar biasanya dalam jersi Blaugrana, dia mengakui berharap diberi peluang untuk mewakili sisi The Rosario pada masa akan datang.
 
"Saya tak tahu bila ia akan jadi, tapi saya akan kembali kerana itu apa yang saya mahu," katanya.
 
Ketika ditanya kenapa dia mahu kembali bermain untuk Newell, Messi mengakui, "Kerana saya tak pernah melakukannya. Dan saya mahu bermain dalam bola sepak Argentina kerana itu amat bermakna. Saya benar-benar tak tahu apa yang akan berlaku (di masa depan)."
 
Messi menandatangani kontrak baru dengan Barcelona bulan lalu, mengekalkannya di kelab sehingga 2018, yang mana masa dia akan berusia 31 tahun ketika itu.
 
Terdapat beberapa spekulasi bahawa striker boleh memilih untuk beralih dari Nou Camp apabila kontrak semasanya dengan kelab tamat.
 sumber :http://www.wiselonline.com

0 comments:

Catat Ulasan

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!